سوالی دارید؟

سوالات متداول

چرا برای خرید از اسمار می بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟

ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت اسمار موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی اسمار به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد. در صورت عدم تمایل می توانید پس از خرید اینترنتی، عضویت خود را لغو کنید.

روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از سایت اسمار ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان اسمار بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تاییدثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورتی که برای ثبت سفارش و خرید با مشکلی مواجه هستید بر روی دکمه زیر کلیک کنید 

آموزش تصویری ثبت سفارش
برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟
تیم پشتیبانی اسمار، در ساعات کاری فروشگاه ( از ساعت 9 تا 20 ) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد برای ما از طریق صفحه تماس با ما پیغام بگذارید همچنین شما می توانید از طریق گفتگوی آنلاین ایکون پایین صفحه سمت راست سوالات خود را به صورت آنلاین مطرح نمایید و یا از طرق پیام کوتاه یا واتس آپ با ما در ارتباط باشید .همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند. 
 
041-34438280
041-32846719
09356882571
09010834833
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی اسمار تماس بگیرید. (09356882571) اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد

آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

فقط در شهر تبریز امکان پرداخت وجه هنگام تحویل کالا وجود دارد. این امکان فعلا برای سفارش های به مقصد شهرستان وجود ندارد.

آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهیدسفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به سایت اسمار و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود. ( در هنگام ثبت سفارش به گزینه مربوط به ارسال به آدرس دیگر برخورد خواهید کرد که شما می توانید آدرس دیگری را به غیر از آدرس خودتان در آن قسمت وارد نمایید. )

اگر جواب سوال خودرا نیافتید می توانید از این قسمت سوال خودرا مطرح کنید بخش پشتیبانی در اولین فرست جواب سوال شما را خواهند داد

     

        ما همه روزه به غیر از جمعه از ساعت10صبح تا20 شب هستیم.

    شماره های تماس 

    041-34438280
    041-32846719
    09356882571
    09010834833

    اشتراک گذاری: