زیبایی

رنگ مو سال ۱۴۰۰ چه رنگی است همراه با مدل و رنگ موی 1400

رنگ مو سال ۱۴۰۰ چه رنگی است همراه با مدل و رنگ موی 1400

مد و فشن از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین رویدادهایی است که هر سال و هر فصل با تغییر مواجه است. فشن صنعتی است که تولیدات صنعت پوشاک را مدیریت می‌کند. هر سال با مشخص شدن رنگ سال، مد و فشن در حوزه لباس و دکوراسیون مشخص می‌شود. اما رنگ مو نیز، براساس مد روز تغییر می‌کند. اگر بخواهید دقیق‌تر به مد و زیبایی در افراد نگاهی کنید، باید بدانید که رنگ سال 1400 چه رنگی است و رنگ مو مناسب 1400 چه رنگ‌هایی است. در این بخش قصد داریم به انواع رنگ مو امسال بپردازیم. در پایان این مطلب، شما جدیدترین ترکیب رنگ موی سال ۱۴۰۰ را آموخته‌اید و عکس از ایده‌هایی برای رنگ مو مشاهده خواهید کرد.همچنین با یک فیلم آموزشی نحوه صحیح رنگ کردن مو را به شما نشان خواهیم داد.

رنگ سال۱۴۰۰ چه رنگی است؟

رایج‌ترین سوالی که در ابتدای هر سال می‌پرسیم، رنگ اعلام شده توسط موسسه پنتون در آن سال است. موسسه پنتون آمریکا معتبرترین موسسه در زمینه رنگ است. پنتون استاندارد رنگی در جهان ایجاد کرده است که ارتباط بین تولید کنندگان صنایع مختلف و همینطور صنعت چاپ، به بهترین شکل با یکدیگر برقرار شده است. رنگ سال 1400 از سوی موسسه پنتون دو رنگ زرد و خاکستری بیان شده است. این رنگ‌ها معمولا بر حسب تحقیقات گسترده در زمینه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام می‌شود. رنگ سال 2021 یا همان رنگ سال 1400 بر همین اساس و با جهت‌گیری از پاندمی کرونا انتخاب شده است. حس امید بخشی و تغییر از روزهای خاکستری به روزهای پر امید، پیام رنگ سال است.

چه کسی تعیین کننده رنگ موی سال جدید است؟

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید، چه کسی تعیین کننده مد در رنگ مو است و رنگ مو 2021 توسط چه کسی انتخاب می‌شود. درواقع، رنگ مو مانند رنگ سال، متولی خاصی ندارد. تمامی سلبریتی‌ها، مدل‌ها و فعالین صنعت مد در مجله‌ها و خبرگزاری‌های مد، تعیین کننده مد جدید هستند. درواقع، کت واک‌ها، فشن‌ شوها و شبکه‌های تلویزیونی مد، به‌طور گسترده در این زمینه فعال هستند و نقش تعیین کننده‌ای دارند.

رنگ موی 1400 چی مده؟

بلوند فولیاژ رنگ مو منتخب سال 1400

رنگ مو سال ۱۴۰۰

در بلوند فولیاژ، ترکیب خیره کننده‌ای از زیبایی موهای تیره طبیعی در کنار موهای دکلره شده است. با این تغییرات می‌توانید زیبایی فوق‌العاده‌ای در بدو عید نوروز برای خودتان ایجاد کنید و از دیدن خودتان مقابل آینه لذت ببرید.

رنگ مو بالیاژ فانتزی منتخب سال 1400

رنگ مو بالیاژ فانتزی منتخب سال 1400

یکی از محبوب‌ترین رنگ‌هایی که امسال می‌توان دید، رنگ مو فانتزی و بالیاژ است. رنگ‌های پاستلی در سال 1400 بسیار محبوب‌تر شده‌اند. شما می‌توانید با یک هایلایت زیبا که از رنگ فانتزی در آن استفاده شده است، ظاهر جذابی برای خودتان بسازید.

رنگ موی شنی منتخب سال 1400

رنگ موی شنی منتخب سال 1400

در سال‌های گذشته رنگ موی عسلی به شدت پرطرفدار بود. اما امسال رنگ موی شنی و هایلایت شنی، جایگاه فوق‌العاده‌ای در صنعت مد پیدا کرده است. سلبریتی‌های زیادی با موهای شنی در اینستاگرام عکس منتشر کرده‌اند که همین موضوع، ترند رنگ مو شنی را نشان می‌دهد.

رنگ موی دودی منتخب سال 1400

رنگ موی دودی منتخب سال 1400

رنگ موی مشکی از محبوب‌ترین رنگ‌هایی است که هر سال موردتوجه فعالیت حوزه مد و فشن است. جذابیت موهای مشکی هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود. پس می‌توان گفت که امسال نیز ترند فشن نشان می‌دهد که رنگ مو مشکی پر کلاغی و دودی به شدت پرطرفدار خواهد شد.

رنگ موی نسکافه ای منتخب سال 1400

رنگ موی نسکافه ای منتخب سال 1400

رنگ مو نسکافه‌ای و فندقی به شدت در سال 1400 پرطرفدار شده است. تداعی حس گرم و کافئینی نسکافه با زیبایی موهایی به رنگ آن، جذابیت فوق‌العاده‌ای در افراد ایجاد می‌کند. اگر نمی‌خواهید از رنگ موهای فانتزی استفاده کنید، این رنگ مو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.


شاید پرداختن بیش از اندازه به مد، کار وقت گیری باشد. اما بدیهی است که با شرایط کنونی، به شدت نیاز به ایجاد تغییر و افزایش روحیه و امید در زندگی داریم. پس با ایده از عکس‌هایی که برای‌تان قرارداده‌ایم، بهترین رنگ مو را انتخاب کنید

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا