عمومی

فوت و فن یک آرایش پاییزی شیک و زیبا همراه با فیلم

فوت و فن یک آرایش پاییزی شیک و زیبا

مدل آرایش کردن در فصل پاییز متفاوت از فصل تابستان است. اکثر خانم ها با سرتر شدن هوا نحوه آرایش خود را تغیر می دهند . و آن را با فصول سال تطبیق می دهند تا زیبا تر جلوه کنند . در این مقاله سعی داریم تا با آموزش نکاتی در مورد نحوه آرایش کردن در فصل پاییز به شما در هر چه زیبا تر و شیک تر جلوه کردنتان کمک کنیم .

نحوه استفاده از کرم پودر و زیر سازی

در فصل پاییز پوست روشن جذاب تر از پوست تیره و برنزه است. پس کرم پودری سبک تر با پوشش دهی کمتر و نزدیک تر به پوست خود را انتخاب کنید. در انتخاب این کرم ها نگران لک های صورت و محافظت نکردن آن در برابر آفتاب نباشید زیرا لک های صورت در دنیای مد یک نماد برای زیبایی شناخته می شود و اشعه آفتاب در این فصل ملایم تر شده و از پوست شما محافظت می کند. البته بیشتر کرم پودر های موجود در بازار دارای ضد آفتاب و spfمی باشند .

شما می توانید با کلیک بر روی این متن از کرم پودرهای فروشگاه ما نیز دیدن کنید .

 

ابرو ها

امروزه ابرو های خط انداخته شده و منظم دیگر طرفدار ندارند. پس به جای مدل های مصنوعی تیغ زده و خیلی باریک سعی کنید فقط حالت ابرو های خود را مرتب کنید و ظاهری طبیعی به چهره خود بدهید.

محصولات آرایش ابرو

 

رنگ های سایه چشم مناسب فصل پاییز

در این فصل بهتر است آرایش چشم ملایم تری داشته باشید و از ترکیب رنگ های قهوه ای سرخابی ملایم و نارنجی برای سایه چشم استفاده کنید. برای آرایش مناسب فصل پاییز به دو سایه رنگ چشم نیاز دارید. هم چنین خط چشم نازک تر در این فصل شما را زیباتر و ملیح تر خواهد کرد. استفاده از سایه رنگ هایی مانند آبی اصلا مناسب این فصل نیست.البته انتخاب سایه چشم مناسب برای هر رنگ پوست اهمیت ویژه ای دارد که به این موضوع هم لازم است توجه کنید.

سایه چشم مناسب هر رنگ پوست

 

 

رژ گونه

برای رژ گونه از سایه های صورتی استفاده نکنید و سایه های تیره تری روی گونه های تان قرار دهید.

خرید رژ گونه 

 

خط چشم مناسب فصل پاییز

در پاییز خط چشم بیش از اندازه تیره نکشید، فقط در حدی که چشمانتان بیشتر مشخص شود. خط چشم گربه‌ای برای این فصل بسیار زیباست. می‌توانید از مدل‌های جدید خط چشم نیز استفاده کنید.

خط چشم

 

 

آرایش لب در پاییز

برای آرایش لب ها در فصل پاییز ، رژ لب هایی به رنگ تند و پر رنگ را انتخاب کنید . رنگ هایی مانند شرابی تیره، جگری تند برای فصل پاییز مناسب است . در آرایش فصل پاییز باید لب ها بیش از سایر قسمت های صورت دیده شوند پس چشم های خود را ملیح آرایش کنید و از سایه چشم بسیار کم رنگ و ملایم استفاده نمایید .

انواع رژ لب

 

نمونه ای از آرایش پاییزی

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا