سلامت

نحوه استفاده صحیح از کرم پودر (کانسیلر)

نحوه استفاده صحیح از کرم پودر (کانسیلر)

استفاده اشتباه از کرم پودر یا همان کانسیلر می تواند پوستتان را غیر طبیعی جلوه دهد .استفاده از کرم پودر نیز روش های خاص خود را دارد مقاله زیر را بخوانید تا مثل آرایشگرهای حرفه ای از کرم پودر استفاده نمایید .

آرایشگران حرفه ای در این زمینه می گویند :بیشترین اشتباه خانم ها در استفاده از کرم پودر این است که صورتشان را تنها با یک تن رنگ آرایش می کنند .شما برای انتخاب کرم پودر مناسب باید به نوع پوست خود توجه کنید . اگر پوست چربی دارید حتما از کرم پودر بدون چربی oil free استفاده کنید . و اگر پوستتان خشک است کرم پودر شما باید حاوی مرطوب کننده و مواد آبرسان باشد . بهتر است از کرم پودرهای داری ضد آفتاب برای محافظت از اشعه های خورشید به عبارتی دارای spf استفاده کنید .

 

 

نحوه استفاده از کرم پودر

ابتدا با یک کرم روشن زیر چشم را بپوشانید .این ماده آرایشی باید سریع جذب شود و پس از مدت کوتاهی پوستی صاف و هموار ایجاد کند . یک زیرسازی خوب و حرفه ای می تواند شما را بسیار زیبا تر جلوه دهد .
البته هدف از استفاده از کرم پودر زیر سازی آرایشی است که پوست حالت یکسان پیدا کند و برای آرایش آماده شود و هیچگاه هدف تغیر رنگ پوست نیست به همین دلیل بهتر است تا انجا که امکان دارد کرم پودر نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید .

 

 

– جوش ها را به این شیوه بپوشانید کافی است چند جوش روی صورت تان داشته باشید تا کاملاً آرایش تان خراب شود. این نقطه های مزاحم نه تنها صورت را زشت می کنند بلکه به آسانی هم پوشانده نمی شوند ولی برخی از برند ها پوشاننده های مخصوص جوش تولید نموده اند که میتوانند بسیار کمک کننده باشند البته پیشنهاد می کنیم تنها به دنبال پوشاندن جوشها نباشید بلکه بهتر است برای درمان آن اقدام کنید.

 

بهترین شیوه برای پخش کردن کرم پودر بر روی سطح پوست استفاده از برس می باشد . علت آن هم این است که برس حرفه ای تر ین وسیله برای این کار می باشد .برای این کار برس هایی که سر گرد دارند را انتخاب کنید . شیوه استفاده از برس مثل استفاده از اسفنج می باشد ولی این نکته را به یاد داشته باشید که کرم پودری که با برس استفاده می کنید بهتر است از نوه کرم پودر های مایع باشد. کنار خط ابرو و گوشه چشمتان را هم با دقت کرم بزنید.

مشاهده لیست فیس براش ها

 

با کرم پودر، بینی تان را کوچک کنید
چنانچه بینی بلند ي دارید باید در نوک بینی از کرم پودر تیره تری استفاده کنید؛ چنانچه بینی تان  قدری انحنا دارد و کج است، رنگ تیره را در کنار بینی و رنگ روشن تر را در وسط بینی بکار ببرید. همینطور از پودر روشن می توانید برای بزرگتر نشان دادن بینی کوتاه، چشمان گود رفته کوچک، صورت باریک و بلند، چانه عقب رفته، گردن باریک و بلند و پوشاندن حلقه سیاه دور چشم استفاده کنید.

– علاوه ‌براین ها برای برجسته تر نشان دادن گونه ها ، یک خط فرضی از گوشه دهان به وسط گوش و یک خط دیگر به صورت عمودی، از گوشه خارجی چشم به طرف چانه بکشید. بعد پوشاننده یا فوندیشن تیره را پس از خط عمودی روی این خط فرضی بطور افقی بزنید.

– صورت تان را مرطوب کنید، مرطوب کننده صورت شما را یکدست می کند.اگر پوستی ترک ترک و پوسته شده دارید استفاده از کرم مرطوب کننده برایتان از هر چیزی واجب تر است.

– از کرم پودر های مایع استفاده کنید. به گونه های تان رژ گونه بزنید.حتی چنانچه گونه های تان چروک دارد باز هم می توانید از یک رژ گونه کم رنگ استفاده کنید.

– چنانچه اطراف لب های تان خطوطی دارید، آن ناحیه را همواره مرطوب نگاه دارید. از یک پماد مخصوص چروک دور لب استفاده کنید، ولی تلاش نکنید که آن خطوط را با کرم پودر بپوشانید.در عوض یک رژ لب مایع کرم مانند بردارید و با یک خط لب زیبا و کم رنگ خط لبتان را برجسته کنید.

– به گونه های تان رژ گونه بزنید.حتی اگر گونه هایتان چروک دارد باز هم می توانید از یک رژ گونه کم رنگ استفاده کنید.

– اگر اطراف لب هایتان خطوطی دارید، آن ناحیه را همواره مرطوب نگاه دارید. از یک پماد مخصوص چروک دور لب استفاده کنید، ولی تلاش نکنید که آن خطوط را با کرم پودر بپوشانید.در عوض یک رژ لب مایع کرم مانند بردارید و با یک خط لب زیبا و کم رنگ خط لبتان را برجسته کنید.

امیدوارم توضیحاتی که در این مقاله گرد اوری شده مورد استفاده تون قرار بگیره شما می توانید برای انتخاب کرم پودر مناسب پوستتون  از فروشگاه ما دیدن فرمایید.برای این کار کافیه روی لینک زیر کلیک کنید .

خرید کرم پودر مناسب پوست شما

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا